CHOOSE THE GROUP THAT
SUITS YOU BEST AND MAKE
YOUR TRAINING MORE INTERACTIVE AND FUN THAN EVER!

YOGA

Η yoga ήταν και θα είναι πάντα κάτι περισσότερο από μια απλή προπόνηση. Πρόκειται για έναν τρόπο ζωής, για μια υγιή κατάσταση του σώματος αλλά και του νου. Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα;
Η απάντηση είναι απλή! Με τη yoga θα επιτύχετε να ξεκουράστε το μυαλό σας, να ηρεμήσετε την καρδιά σας, να γαληνέψετε την ψυχή σας και τέλος, να βρείτε την απόλυτη ισορροπία, που είναι το κλειδί της ζωής.

HIPS & ABS

Δυναμικό πρόγραμμα κοιλιακών και ποδιών. Χάρη σε αυτό το πρόγραμμα επιτυγχάνεται γρηγορότερη καύση λίπους και βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

AQUA FIT

Ετοιμαστείτε να βουτήξετε στην πισίνα και να γυμναστείτε με τον Γιάννη! Η Άνωση βοηθάει το σώμα να μην καταπονείται καθώς το βάρος μέσα στο νερό είναι μικρότερο από το πραγματικό και οι παλμοί μέσα στο νερό μειώνονται περίπου 10/λεπτό. Τα σημεία του σώματος που βρίσκονται μέσα στην πισίνα σφίγγουν γρηγορότερα, ενώ ταυτόχρονα μειώνονται οι πόντοι από τις ‘προβληματικές’ περιοχές, λόγω της αντίστασης του νερού. Μέσα στην πισίνα, η θερμοκρασία του νερού αντισταθμίζει αυτήν του σώματος και έτσι, το κυκλοφορικό σύστημα διοχετεύει αίμα στους μύες αντί να προσπαθεί να μειώσει την αυξημένη θερμοκρασία του σώματος, που γίνεται ακόμη πιο έντονη το καλοκαίρι. Τέλος, το νερό λειτουργεί ως προσωπικός μασέρ, καθώς η πυκνότητά του είναι 12 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του ατμοσφαιρικού αέρα. Γι’ αυτό το λόγο, η άσκηση στην πισίνα είναι ό,τι καλύτερο για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, αλλά και των φλεβικών προβλημάτων των κάτω άκρων.

PILATES

Αυτό το πρόγραμμα είναι ευρέως γνωστό για τα οφέλη που προσφέρει στους ασκούμενους. Γίνεται με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (Reformer, Cadillac, Chair, Barrels κ.λπ.) και κατά τη διάρκειά του, δίνεται έμφαση στη διατήρηση της σωστής στάσης του σώματος, μαζί με τη βελτίωση της ευλυγισίας, της ισορροπίας και του ελέγχου του σώματος. Βοηθά στην ανακούφιση από χρόνιους πόνους της σπονδυλικής στήλης (αυχενική και θωρακική μοίρα) καθώς και από χρόνιους πόνους των αρθρώσεων. Επίσης, συμβάλλει σημαντικά στην αποκατάσταση και την πρόληψη τραυματισμών, ενώ αποτελεί ιδανική μέθοδο προπόνησης για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας ή φυσικής κατάστασης.

SPINNING

Το Indoor Cycling είναι ένα πρόγραμμα εκγύμνασης σε στατικό ποδήλατο με μουσική, μέσα σε εσωτερικό χώρο. Έχει διάρκεια 45 λεπτά, μέτρια έως έντονη ένταση και διάφορα οφέλη για τον ασκούμενο, όπως βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής αντοχής, κάψιμο πολλών θερμίδων (πάνω από 700 μέσα στα 45 λεπτά του προγράμματος), απώλεια σωματικού λίπους, σύσφιξη και γράμμωση και σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του προγράμματος είναι πως επιβαρύνει ελάχιστα τις αρθρώσεις καθώς η άσκηση δεν έχει κραδασμούς. Το μόνο που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι η πετσέτα σας και ένα μπουκάλι νερό.

TABATA

Μια μέθοδος προπόνησης που ενισχύει την αντοχή, βελτιώνει τη δύναμη και διατηρεί το μεταβολισμό σε λειτουργία έως και 36 ώρες μετά την προπόνηση. Το μυστικό είναι η σύντομη αλλά έντονη άσκηση, με μικρά διαστήματα ξεκούρασης (20” άσκηση-10” ξεκούραση).

CROSS-TRAINING

To cross training είναι ένα δημοφιλές και σύνθετο workout, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες σε μια μόνο προπόνηση. Απευθύνεται τόσο σε αρχάριους, όσο και προχωρημένους αθλούμενους.

TRX & KB

Με το προπονητικό πρόγραμμα TRX και Kettlebell θα καταφέρετε να αυξήσετε την λειτουργική σας δύναμη. Είναι μια προπόνηση ιδανική για όλο το σώμα καθώς βελτιώνει τη φυσική κατάστασης κάθε ασκούμενου.

DANCE FIT

Μια εξαιρετική cardio προπόνηση που επαναφέρει τη διασκέδαση στην άσκηση!
Περιλαμβάνει διαφορετικά είδη χορού, όπως salsa, pop, hip-hop, ακόμη και Bollywood.

BODY HEALTH

Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι η βελτίωση της σωματικής υγείας. Έχει χαμηλή με μέτρια ένταση και κατά τη διάρκειά του χρησιμοποιείται μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού, όπως TRX, Fitball, δίσκοι ισορροπίας, λάστιχα, βάρη κλπ. Αποτελείται από ασκήσεις δύναμης και ισορροπίας, διατάσεις, καθώς και ένα μικρό πρόγραμμα αερόβιας άσκησης. Είναι ιδανικό για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα, ηλικιωμένους και ασκούμενους αρχάριου επιπέδου.

FIT AFTER BURN

Ένα καρδιοαναπνευστικό πρόγραμμα που στοχεύει στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης του αθλούμενου. Αποτελείται από ασκήσεις με το βάρος του σώματος, αλλά και με αντιστάσεις, που οδηγούν βήμα-βήμα σε αυτό που ονομάζει η επιστήμη ‘ζώνη καύσης θερμίδων’. Αυτό, επιτυγχάνεται εξαιτίας της γρήγορης εναλλαγής άσκησης και διαλείμματος, το οποίο επιτρέπει στον οργανισμό να κάνει καύσεις έως και 38 ώρες μετά την άσκηση!

BOOTY CAMP

Ένα τέλειο και “τολμηρό” πρόγραμμα προπόνησης για να χτίσετε ένα δυνατότερο και σφριγηλότερο κάτω μέρος του σώματος! Η προπόνηση περιλαμβάνει ασκήσεις αντίστασης με τη χρήση τόσο της booty band, όσο και των αλτήρων.

STEP AEROBIC

Προπόνηση για ένα πιο γυμνασμένο σώμα με τη χρήση του κλασικού αερόβιου step. Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να κάψετε θερμίδες, να αναπτύξετε συντονισμό και να ανεβάσετε τους καρδιακούς σας παλμούς!

BODY BARS

Μια προπόνηση ενδυνάμωσης ολόκληρου του σώματος που περιλαμβάνει ασκήσεις με μπάρα. Αυτή σας βοηθά να διαμορφώσετε σχήμα, να χτίσετε τη δύναμη του κορμού και να αυξήσετε το συνολικό επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης.

YOGA

Η yoga ήταν και θα είναι πάντα κάτι περισσότερο από μια απλή προπόνηση. Πρόκειται για έναν τρόπο ζωής, για μια υγιή κατάσταση του σώματος αλλά και του νου. Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα; Η απάντηση είναι απλή! Με τη yoga θα επιτύχετε να ξεκουράστε το μυαλό σας, να ηρεμήσετε την καρδιά σας, να γαληνέψετε την ψυχή σας και τέλος, να βρείτε την απόλυτη ισορροπία, που είναι το κλειδί της ζωής

HIPS & ABS

Δυναμικό πρόγραμμα κοιλιακών και ποδιών. Χάρη σε αυτό το πρόγραμμα επιτυγχάνεται γρηγορότερη καύση λίπους και βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

AQUA FIT

Ετοιμαστείτε να βουτήξετε στην πισίνα και να γυμναστείτε με τον Γιάννη! Η Άνωση βοηθάει το σώμα να μην καταπονείται καθώς το βάρος μέσα στο νερό είναι μικρότερο από το πραγματικό και οι παλμοί μέσα στο νερό μειώνονται περίπου 10/λεπτό. Τα σημεία του σώματος που βρίσκονται μέσα στην πισίνα σφίγγουν γρηγορότερα, ενώ ταυτόχρονα μειώνονται οι πόντοι από τις ‘προβληματικές’ περιοχές, λόγω της αντίστασης του νερού. Μέσα στην πισίνα, η θερμοκρασία του νερού αντισταθμίζει αυτήν του σώματος και έτσι, το κυκλοφορικό σύστημα διοχετεύει αίμα στους μύες αντί να προσπαθεί να μειώσει την αυξημένη θερμοκρασία του σώματος, που γίνεται ακόμη πιο έντονη το καλοκαίρι. Τέλος, το νερό λειτουργεί ως προσωπικός μασέρ, καθώς η πυκνότητά του είναι 12 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του ατμοσφαιρικού αέρα. Γι’ αυτό το λόγο, η άσκηση στην πισίνα είναι ό,τι καλύτερο για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, αλλά και των φλεβικών προβλημάτων των κάτω άκρων.

PILATES

Αυτό το πρόγραμμα είναι ευρέως γνωστό για τα οφέλη που προσφέρει στους ασκούμενους. Γίνεται με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (Reformer, Cadillac, Chair, Barrels κ.λπ.) και κατά τη διάρκειά του, δίνεται έμφαση στη διατήρηση της σωστής στάσης του σώματος, μαζί με τη βελτίωση της ευλυγισίας, της ισορροπίας και του ελέγχου του σώματος. Βοηθά στην ανακούφιση από χρόνιους πόνους της σπονδυλικής στήλης (αυχενική και θωρακική μοίρα) καθώς και από χρόνιους πόνους των αρθρώσεων. Επίσης, συμβάλλει σημαντικά στην αποκατάσταση και την πρόληψη τραυματισμών, ενώ αποτελεί ιδανική μέθοδο προπόνησης για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας ή φυσικής κατάστασης.

SPINNING

Το Indoor Cycling είναι ένα πρόγραμμα εκγύμνασης σε στατικό ποδήλατο με μουσική, μέσα σε εσωτερικό χώρο. Έχει διάρκεια 45 λεπτά, μέτρια έως έντονη ένταση και διάφορα οφέλη για τον ασκούμενο, όπως βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής αντοχής, κάψιμο πολλών θερμίδων (πάνω από 700 μέσα στα 45 λεπτά του προγράμματος), απώλεια σωματικού λίπους, σύσφιξη και γράμμωση και σωματική, ψυχική και πνευματική ευεξία. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του προγράμματος είναι πως επιβαρύνει ελάχιστα τις αρθρώσεις καθώς η άσκηση δεν έχει κραδασμούς. Το μόνο που χρειάζεται να έχετε μαζί σας είναι η πετσέτα σας και ένα μπουκάλι νερό.

TABATA

Μια μέθοδος προπόνησης που ενισχύει την αντοχή, βελτιώνει τη δύναμη και διατηρεί το μεταβολισμό σε λειτουργία έως και 36 ώρες μετά την προπόνηση. Το μυστικό είναι η σύντομη αλλά έντονη άσκηση, με μικρά διαστήματα ξεκούρασης (20” άσκηση-10” ξεκούραση).

CROSS-TRAINING

To cross training είναι ένα δημοφιλές και σύνθετο workout, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες σε μια μόνο προπόνηση. Απευθύνεται τόσο σε αρχάριους, όσο και προχωρημένους αθλούμενους.

TRX & KB

Με το προπονητικό πρόγραμμα TRX και Kettlebell θα καταφέρετε να αυξήσετε την λειτουργική σας δύναμη. Είναι μια προπόνηση ιδανική για όλο το σώμα καθώς βελτιώνει τη φυσική κατάστασης κάθε ασκούμενου.

DANCE FIT

Μια εξαιρετική cardio προπόνηση που επαναφέρει τη διασκέδαση στην άσκηση!
Περιλαμβάνει διαφορετικά είδη χορού, όπως salsa, pop, hip-hop, ακόμη και Bollywood.

BODY HEALTH

Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι η βελτίωση της σωματικής υγείας. Έχει χαμηλή με μέτρια ένταση και κατά τη διάρκειά του χρησιμοποιείται μεγάλη ποικιλία εξοπλισμού, όπως TRX, Fitball, δίσκοι ισορροπίας, λάστιχα, βάρη κλπ. Αποτελείται από ασκήσεις δύναμης και ισορροπίας, διατάσεις, καθώς και ένα μικρό πρόγραμμα αερόβιας άσκησης. Είναι ιδανικό για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα, ηλικιωμένους και ασκούμενους αρχάριου επιπέδου.

FIT AFTER BURN

Ένα καρδιοαναπνευστικό πρόγραμμα που στοχεύει στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης του αθλούμενου. Αποτελείται από ασκήσεις με το βάρος του σώματος, αλλά και με αντιστάσεις, που οδηγούν βήμα-βήμα σε αυτό που ονομάζει η επιστήμη ‘ζώνη καύσης θερμίδων’. Αυτό, επιτυγχάνεται εξαιτίας της γρήγορης εναλλαγής άσκησης και διαλείμματος, το οποίο επιτρέπει στον οργανισμό να κάνει καύσεις έως και 38 ώρες μετά την άσκηση!

BOOTY CAMP

Ένα τέλειο και “τολμηρό” πρόγραμμα προπόνησης για να χτίσετε ένα δυνατότερο και σφριγηλότερο κάτω μέρος του σώματος! Η προπόνηση περιλαμβάνει ασκήσεις αντίστασης με τη χρήση τόσο της booty band, όσο και των αλτήρων.

STEP AEROBIC

Προπόνηση για ένα πιο γυμνασμένο σώμα με τη χρήση του κλασικού αερόβιου step. Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να κάψετε θερμίδες, να αναπτύξετε συντονισμό και να ανεβάσετε τους καρδιακούς σας παλμούς!

BODY BARS

Μια προπόνηση ενδυνάμωσης ολόκληρου του σώματος που περιλαμβάνει ασκήσεις με μπάρα. Αυτή σας βοηθά να διαμορφώσετε σχήμα, να χτίσετε τη δύναμη του κορμού και να αυξήσετε το συνολικό επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη μέτρηση της επισκεψιμότητάς του, τη βελτίωση της περιήγησής σας και την εμφάνιση προσαρμοσμένου περιεχομένου.
Κάνοντας κλικ στο "ΑΠΟΔΟΧΗ" αποδέχεστε τη χρήση αυτών των cookies. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "ΑΠΟΡΡΙΨΗ" δεν θα εγκατασταθούν cookies στη συσκευή σας εκτός από τα απολύτως απαραίτητα.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύσει ή να ανακτήσει πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookies. Ελέγξτε τις προσωπικές σας Υπηρεσίες Cookie εδώ.


Απολύτως απαραίτητα cookies & Λειτουργικά Cookies
  • PHPSESSID
  • wp-wpml_current_language
  • elementor

Απορρίψη
Αποθήκευση
Αποδοχή όλων